Update: 23 mai

Întrebare: De câte ori poți comenta de la același IP, sub nume diferite?!

Răspuns: Până acum de 10 ori. Primul a fost aprobat.

Concluzie: Nțțțțț

Decizie AGA:  Eu și alter-ego-ul meu am hotărât în unanimitate: Acest blog nu este un spațiu publicitar. Restul regulilor rămân neschimbate.

  • Un Onțanu supradimensionat, cu mâna pe inimă ne spune că este DeVotat sectorului 2, are și ștampilă cu serios și devotat. Punctele forte – reabilitarea termică, proiect premiat de Money Channel (sic); taxa pe averile foarte mari – o lege a UNPR.  Eu mi-aș dori să aflu definiția sintagmei ”avere foarte mare” în contextul socio-economic actual.
  • Cătălin Lucian Iliescu se laudă că ar fi Bun de primar. Mă privește insistent din afiș și mă arată cu degetul. Da, chiar pe mine și nu știu ce-oi fi făcut, eu nici măcar nu votez în sectorul 2.
  • Alături, tolănită într-o rână, Gina Pistol ne recomandă TEX – slip și sau sutien la 14 ron. De la Carrefour. Acu’ eu știu că unii domni vor pofti la Gina, with or without acel minimalist costum de baie roșu,  iar unele doamne îl vor cumpăra cu speranță în suflet.
  • Actualul nostru edil, dom’ doctor: Pentru că am dovedit că se poate. Se pare că bucureșteni sunt dispuși să-l mai lase o tură.
  • Bute vs. Froch – 26 mai, transmis live de Cocor Media Channel, adică pe fațada formată din 13 ecrane LED a magazinului Cocor. Sâmbătă, deci, box pe 565 mp.
  • Prigoană revine – de data asta este un erou al curățeniei și economiei, un fel de Domestos cu față umană, edilul perfect. Mesajul este: Soluție pentru București  – facturi la încălzire cu 25% mai mici. Măi,măi! Și asta nu e tot, el are 10 (zece) soluții pentru primărie – maidanezi, transport în comun, asistență socială, fonduri europene, turism, probleme de trafic, siguranța cetățeanului, etc.
  • Meniuri pentru studenți /11,5 ron; Meniuri pentru vârsta a 3-a /10 ron; Meniuri de prânz /22.4 ron. Toate pe fond verde închis, pe bannere alternând pe stâlpii de iluminat. N-au nume de brand, dar noi știm – e vorba despre Hanul Berarilor ce și-a deschis prin iarnă un nou restaurant în vila Elena Lupescu – o frumusețe de vilă.
  • La Traian: NOU. S-a deschis Salon Beauty ATHOS. By Marian Dârță. Dacă nu vă sună cunoscut, are și poză – ochelari de soare, lațe blonde. Hai că-l știți! Stilist, într-o relație cu transexualul Naomi, acuzat de pedofilie. Oricum romengleza bannerului e delicioasă, este?!
  • Coca Cola – sponsor oficial al Football League Championship. Am auzit că schimbă rețeta. Vă pasă?!
  • În cutia poștală: 10 pliante ieftine pe care scrie PriMĂRIA TA, Cetățeanule! Și un nene cu mâna dreptă la ficat și stânga semi-întinsă spre tine, cetățeanule. Cred ca a vrut să zîmbească, sigur i-a sugerat treaba asta fotograful, dar nu i-a ieșit. Domnul Frumosu, căci despre dumnealui este vorba, candidat al USL, Președinte al Federației Naționale a Sindicatelor din Industria Alimentară e un tip crispat și, nu știu de ce, cred că a participat activ la partea de copywriting a broșurii.
