……………….. sau vizionând filme.

  • Up in the Air

“A îmbătrânit!” comentează alter-ego-ul meu.

“Da” oftez eu “dar frumos”

——————–

“Ce picioare urâte are….” constat eu despre tânăra psiholoagă

“Şi totuşi are dreptate” meditează el

——————–

“Ce rahat! Părea destul de implicată” zic eu

“Mda, clasic!” mârâie el “educaţie a la Hollywood”

  • 13 Assassins

“Iach!! Câtă cruzime!” mă oripilez eu

“Femeia aia nu avea sprâncene?!” se întreabă el, cu întârziere de mai multe cadre

—————————–

“Ăsta e film făcut pentru străini. Japonezii nu vorbesc aşa” mă lămuresc eu rapid

“Pentru americani, da! este el de acord cu mine

“Ce porcărie! Tăranul ăla n-ar fi îndrăznit nici să ridice privirea darămite să facă asemenea comentarii despre samurai” mă dezamăgesc eu

“Asta e tipologia de antierou american” consimte el

—————————–

“Vrei să pariem care dintre ei supravieţuieşte?” mă întreagă plictisit

“Păi probabil ţăranul” zic eu “Lung mai e!”

  • True Grit

“Fătuca asta e precoce sau vor să ne spună că aşa descurcăreţe şi înfipte erau domnişoarele din nord-vestul american?! Nu de alta dar eu ştiam altceva despre educaţia lor” mă irit eu

“E dată-n mă-sa!” zice el admirativ iar eu îl privesc lung

—————————-

“Na, ziceai că nu-i un western clasic!” mă persiflează el

“Păi, nu-i!” oftez eu “E pe stilul lui Wild Wild West The Quick and the Dead. E feminist”

—————————

“Ce avură frate cu bietul cal?!” mă  foiesc eu

“Era epuizat!” mă lămureşte el, superior

“Da, şi?” zic, dând semne de nervozitate “Gestul e inutil!”

“Nu e inutil, adaugă o doză suplimentare de dramatism” mă dăscăleşte el

“Puahh! Hollywood, aşa cum ziceam”

