Trebuie să vedeți serialul ăsta! Adică, no, nu-i obligatoriu, dar eu vi-l recomand. Care serial?! Oups, ce blondă sunt!  True Blood, atenții mei cititori, iată care. Unii poate ați auzit despre el și veți spune: ”e cu vampiri, yach!”. Corect, eu am refuzat să văd seria Twilight din cauza aceleiași prejudecăți. ”Povești cu vampiri?! Come on, sunt femeie în toată firea. ”

Și apoi mi-a fost recomandat, sub calificativul ”e bine făcut”. Așa că am intrat pe vplay.ro, cinema-ul meu pentru seriale și am privit. Pe la episodul 3 eram interesată, pe la episodul 7 eram prinsă, pe la sfârșitul primei serii am plătit cei 5 euro pentru vizionare nelimitată pentru 2 luni. Lucru pe care îl evitasem până acum, îmi erau suficiente cele 3 episoade zilnice permise. True Blood nu mi-a mai permis această sfidare. Seriile 2 și 3 au fost mâncate pe pâine. Acum aștept seria 4, la vară.

Veți fi deja curioși, ori veți fi trecut la alte bloguri.

OK, vedeți câteva episoade și treceți să-mi spuneți cum vi se pare. E addictive, rău de tot. Și, ca să înțelegeți nivelul meu de dependență, vă mai spun că mi-am comandat cărțile după care este făcut. De pe Depository Books, cu livrare gratuită. Cu vampiri, evident.

