Problema spinoasă: ”Să merg sau să nu merg la târg” a fost soluționată cu majoritate de voturi la ședința pe care am organizat-o în această după-amiază și care tocmai s-a încheiat. Invitat unic: alter-ego-ul meu.

”Nu mergem la târg” am deschis eu discuția problemei aflate pe ordinea de zi

”Nu putem să ne mai gândim?” mă întreabă el melancolic

”Ba da” spun, la care îi sticlesc ochii ”Ne-am gândit, nu mergem” reiau după o scurtă pauză

”Ăsta e pluralul majestății, sau ce?! Eu n-am nimic de spus?” se stresează el

”Ai ceva de spus?”

”Propun să mergem” se îmbățoșează

”Motive?” îmi iau eu ton inchizitorial

”Cărți, doar două târguri pe an, cărți…..” se ambalează ca o McLaren Honda în pole position

”Week-end-aglomerație, tone de cărți necitite, week-end-aglomerație” îi tai eu elanul

”Hai măi să mergem, că e frumos!”

”Nu e frumos, e aglomerat. Ce, ai uitat cum a fost la ultimul?! Când ai jurat că nu mai calci la Gaudeamus?”

pauză îmbufnată

Așa cum spuneam, cu majoritate de voturi s-a decis: ”Gaudeamus, not this time!”

