Alt sfârşit de săptămână, alţi bani cheltuiţi cu folos, am spune noi, pe publicaţii şi pe suplimentele lor. De ce spun noi, păi pentru că alter-ego-ul meu nu mă lasă să trec pe lângă chioşcul de ziare fără a solicita prada mult râvnită. Aseară am avut un scandal monstru:

“Luăm Dilema” mi-a spus el imperativ,

– ton care nu mi-a plăcut aşa că am mers mai departe

“Hei, ce faci? Nu stabilisem că luăm Dilema?” deja impacientat

“O luăm mâine, când luăm şi Adevărul” am încercat să-l calmez

“De ce să n-o luăm acum?” spuse el, dorindu-se persuasiv

“Citeşti Dilema diseară?!” am replicat uşor enervată

“N-o citim…….?” a bătut el în retragere

“Nu citim, ne uităm la The Tudors” am închis eu discuţia

– afurisit cu pretenţii culturale

Aşa că azi am luat Dilema cu tot cu Gaiţele şi Adevărul cu tot cu Fidelio.

