azi,

Margaret Thatcher

  • Unul din lucrurile pe care le-am învăţat de când am intrat în politică este că bărbaţii nu sunt nici raţionali nici rezonabili
  • Am extraordinar de multă răbdare, cu condiţia ca la final lucrurile să iasă aşa cum vreau eu.
  • După cum a spus cândva Dumnezeu şi cred că pe bună dreptate…..

Nancy Aston

  • M-am măritat sub pretenţiile mele. Ca toate femeile.

Theodor Rosevelt

  • E posibil ca un om care n-a dat pe la şcoală să fure dintr-un vagon de marfă; dar dacă are diplomă universitară, fiţi siguri că o să fure direct calea ferată.

Lyndon B. Johnson

  • Să ţii un discurs pe teme economice e ca şi cum te-ai pişa pe tine. Ţie ţi se pare cald, celorlalţi nu.
  • Sigur, lăsaţi-l să ni se alăture în campanie. Prefer să ştiu că e în cort şi se pişă afară decât să fie afară şi să se pişe în cort.
  • Unii republicani sunt atât de ignoranţi încât nu ştiu nici măcat să toarne pişat într-o gheată, chiar dacă instrucţiunile sunt scrise pe talpă.
  • Vreau chestia asta ca să nu mai puteţi nici măcar să vă ştergeţi la fund cu o hârtie care n-are chipul meu pe ea.

Henry Kissinger

  • Lucrurile ilegale le facem imediat. Cele neconstituţionale durează ceva mai mult.
  • Un moderat iranian e de părere că plutonul de execuţie trebuie ales în mod democratic.

George Washington

  • N-am primit veşti de la ambasadorul nostru în Spania de trei ani. Dacă nu ia legătura cu mine nici anul viitor am de gând să-i scriu.

Franklin Roosevelt

  • Se prea poate să fie un pui de lele, dar măcar e puiul nostru.

Ronald Regan

  • Am dat ordin să fiu trezit la orice oră în caz de  urgenţă naţională, chiar dacă sunt într-o şedinţă a cabinetului.

Richard  Nixon

  • Au ajuns să creadă că ori de câte ori cineva spune o minciună la Casa Albă eu primesc drepturi de autor.
  • Aş fi fost un papă clasa întâi.
  • Alegătorii au decis – ticăloşii.

Otto von Bismark

  • Când spui că eşti de acord cu un lucru în principiu înseamnă că nu ai nici cea mai mică intenţie să-l pui în practică.

Nikita Hruşciov

  • Principala diferenţă pentru istoria universală, dacă aş fi fost împuşcat în locul lui Kennedy, este că Onassis probabil nu s-ar fi însurat cu doamna Hruşciova.

V. I. Lenin

  • Este adevărat că libertatea este preţioasă – atât de preţioasă încât trebuie raţionalizată atent.

Adolf Hitler

  • În regulă. Mă întorc din Brazilia ca să reunesc Europa. De data asta fără drăgălăşenii.

Benito Mussolini

  • Adevărul este că oamenii s-au săturat de libertate.

Al Capone

  • Poţi să ajungi mai departe cu o vorbă bună şi-un pistol decât doar cu o vorbă bună.
  • Trebuie să păstrăm America întreagă, sigură şi nealterată.
  • Escrocheriile mele sunt sută la sută americane şi aşa or să şi rămână.

* din volumul “Antologie de vorbe de duh” – Des MacHale

