azi,

Joan Rivers

  • Am atât de puţin sex-appeal încât ginecologul meu îmi spune „domnule”.
  • A trecut atât de mult de când am făcut sex, că am şi uitat cine pe cine leagă.
  • La ora actuală, cel mai bun anticoncepţional  pe care-l folosesc  e că las lumina aprinsă.
  • Mick Jagger are buze mari. L-am vazut odată sugând un ou dintr-o găină.

Rita Rudner

  • Prietenul meu şi cu mine ne-am despărţit. El voia să se însoare, iar eu n-am fost de acord cu mireasa.
  • Săptămâna viitoare mă duc acasă. Într-un fel, e un caz de forţă majoră – părinţii mei vin aici.
  • Când eram mică avem doar două prietene şi acelea imaginare. În plus, se jucau numai între ele.
  • Bunica mea a fost o femeie foarte aprigă. A îngropat doi soţi iar doi dintre ei doar trăgeau un pui de somn.

Zsa Zsa Gabor

  • Am grijă de casă ca nimeni alta. După fiecare divorţ casa îmi rămâne mie .
  • Singur loc unde bărbaţii le cer femeilor să aibă profunzime este decolteul.

Dolly Parton

  • Am cumpărat toate casetele video cu Jane Fonda. Îmi place să mă uit la ele şi să mănânc fursecuri.

Mae West

  • Îmi plac doar două feluri de bărbaţi – cei domestici şi străinii.

Bette Milder

  • Am standardele mele. Ele pot fi joase, de acord,  dar le am.

Bette Davis

  • Să mor? Acum, când ziarele au intrat în grevă? Nici nu mă gândesc.

* din volum “Antologie de vorbe de duh” – Des MacHale

