azi, Woody Allen

  • Sunt foarte mândru de ceasul ăsta de aur. Îl am de la bunicul meu, care mi l-a vândut pe patul de moarte.
  • Dragostea este răspunsul – dar cât aştepţi  acest răspuns, sexul pune nişte întrebări foarte bune.
  • Dacă există reîncarnare aş vrea să mă transform în vârful degetelor lui Warren Beatty.
  • Creierul, ăsta e al doilea organ perfect.
  • Nu cred în viaţa de apoi, deşi o să-mi iau nişte lenjerie de schimb.
  • Leul şi viţelul o să se culce împreună dar viţelul n-o să prea doarmă.
  • Am reflexe proaste. Odată m-a călcat o maşină pe care o împingeau doi tipi.

Later edit:

  • La un moment dat Mafia a pus stăpânire pe baletul din New York. În timpul unui spectacol cu Lacul Lebedelor s-au pariat mulţi bani pe lebăda care avea să rămână în viaţă

* din volum “Antologie de vorbe de duh” – Des MacHale

