Sâmbătă la târg a fost: cald afară, răcoare înăuntru, lume multă, reduceri parcă mai meschine decât în alţi ani, lansări şi Spania pe care n-o vizita nimeni. Şi mi-am reamintit vechea senzaţie, că sunt într-o maşină a timpului. Târgul este cronofag, am intrat la ora 11:00 şi când am ieşit era 15:30.

Ca noutate, Rao a venit cu o stategie de marketing de genul: noi nu prea facem discounturi dar dacă cumperi 5-6 cărţi, din cele pe care ţi le indicăm noi, lăsăm un 20-25%. Măgării. În rest, ca de obicei: reduceri mari la ediţii vechi, reduceri mici la noutăţi.

Am cumpărat:

  • Cehov – Logodnica şi alte Povestiri,
  • Filip Florian – Zilele regelui,
  • Şerban Tomşa – Gheţarul,
  • Gerald Durrell – Familia mea şi alte animale,
  • Truman Capote – Harfa de iarbă,
  • Andreea Răsuceanu  – Cele două Mântulese,
  • William Burroughs – Oraşele nopţii purpurii,
  • Paul Auster – Vertigo,
  • Witold Gombrovicz – Posedaţii

………..şi ceva muzici.

