Am fost la lansare
de poezie.
La Cărtureşti, la ceainărie
Lume puţină, se cunoşteau
şi necunoscutele în alt plan
doar două
eu şi …..altă doamnă
Criticul relaxat,
Felix Nicolau,
Confratele, poet
Claudiu
Dar altul decît cel din titlu…
Şi autoarea,
Poeta stingherită,
Ioana Bogdan,
Care mi-a mulţumit
că am venit
şi nu am priceput de ce, neam.
Asta după ce ne-a citit şi
ne-a şi mărturisit
secrete, concrete
Apoi l-am abordat pe Claudiu
acelaşi, nu cel din titlu,
şi l-am întrebat
abrupt
dacă se lasă intervievat
Şi el a spus da
şi eu ştiusem cumva că va fi aşa.
În troleibuzul 79, ce lene?!,
am citit poeme
şi am mulţumit poetei, poetesei
Singurătatea nu e o iluzie,
poate doar oconfuzie
dar  posibilităţile s-au dus în mă-sa, toate
neîncercate.
Am ajuns acasă
c-o pungăalbastră
năbădăioasă
brenduită Spring Harghita, apa familiei
şi-n ea aveam
cumva în zadar
Harpers Bazar,
combinat cu faine poeme
şi alte ciudate teme
nu mi-e ruşine,le spun pe toate:
Ogylvy – Confesiunile unui om de publicitate
Am mîncat
pe-nserat
paste quattroformaggi
şi am băut bere
after brânză, o plăcere.
Barolo, ghinion, tocmai se terminase.
Şi am mai citi odată poemele
şi cele dinainte
şi cele după
Şi am oncluzionat că vineri înainte de Întîi Mai a fost o
Zi bună.
Iona Bogdan – Poeme înainte şi după Claudiu, ed. Brumar
